In een klein of middelgroot kantoor staat de gerechtsdeurwaarder-ondernemer er veelal alleen voor. De laatste jaren is de markt zeer dynamisch geworden. De ontwikkelingen vragen van deurwaardersorganisaties dat zij meer aandacht hebben voor de debiteur en maatschappelijk verantwoord incasseren. Om uw kantoor voor te bereiden op de toekomst is een duidelijke strategie voor uw kantoor zeer gewenst. Om verantwoorde beslissingen te kunnen nemen zorgt een solide strategiebepaling voor de komende jaren voor overzicht en rust. In de werksessie Strategiebepaling voor de kantoororganisatie kunt u van gedachten wisselen met de trainer over de mogelijke strategie en de uitwerking hiervan. De adviseur brengt nieuwe visies in die passen bij uw kantoororganisatie.
Deze werksessie is maatwerk en bestaat uit meerdere dagdelen. In één dagdeel evalueert de adviseur de ontwikkelingen binnen uw kantoor in de afgelopen jaren en de huidige situatie. Als deskundige sparringpartner bespreekt hij samen met u de strategische opties. Hierbij komen alle facetten van het ondernemen en het sturen van uw gerechtsdeurwaarderskantoor aan de orde.
Binnen twee weken wordt in een tweede dagdeel de strategie uitgewerkt in concrete doelstellingen en werkzaamheden. De strategie, doelstellingen en acties worden uitgewerkt in een actielijst of beleidsplan.
- Duidelijk strategie voor uw kantoor voor de komende jaren
- Concrete doelstellingen
- Klaar voor de toekomst
- Adviseur met kennis en ervaring van de beroepsgroep