Klantentevredenheid

Klantentevredenheids- onderzoek

De tevredenheid en loyaliteit van uw opdrachtgevers wordt steeds belangrijker. Het zijn immers de opdrachtgevers die het geld binnenbrengen en zorgen voor de omzet en winst. Om te weten wat leeft bij uw opdrachtgevers kunt u met hun evalueren. Dit kost echter veel tijd en blijkt in de praktijk er vaak bij in te schieten.

 

Een anderen manier om bij uw opdrachtgevers te informeren naar de tevredenheid over uw dienstverlening en eventuele nieuwe wensen te inventariseren is het laten uitvoeren van een Klantentevredenheidsonderzoek.

De voordelen voor u
  • U heeft een contactmoment met uw opdrachtgevers    
  • U geeft uw opdrachtgevers aandacht    
  • U laat zien dat u waarde hecht aan de mening van uw opdrachtgevers.    
  • U komt eenvoudig achter de tevredenheid over uw kantoor en de dienstverlening.    
  • U ontvangt vragen en wensen van opdrachtgevers.    
  • Het biedt openingen voor mogelijke uitbreiding van de dienstverlening.    
  • U kunt u de rapportage gebruiken bij een toetsing of certificering.

 

Het uitvoeren van het Klantentevredenheidsonderzoek kost u geen moeite.
Aqturion verzorgt alles!

Wat wij voor u doen?
  • Wij ontwikkelen een vragenlijst specifiek voor uw kantoor.    
  • Wij verzenden de vragenlijsten naar uw beste opdrachtgevers.    
  • Wij ontvangen de respons en verwerken de gegevens.    
  • Wij ontwikkelen voor u een uitgebreide rapportage.    
  • Wij doen aanbevelingen om de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren.
Meer informatie

Lijkt het u goed om een Klantentevredenheidsonderzoek uit te laten voeren onder uw opdrachtgevers, of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Wiebe-Bart Veenstra.